diumenge, 5 de maig del 2013

Per què els moixos miren la lluna?


29 comentaris:

  1. Enhorabona a tots, ho heu fet molt bé. Estic molt content d'aquesta feina poètica que hem rodat. Esper que a vosaltres també vos hagi agradat. Joaquín.

    ResponElimina
  2. Hola a mi m´agradat a sigut ¡VERSOS INFINITS! el que ma donat molta rialla a sigut cancons per adormir nines. Sandra

    ResponElimina
  3. Hola soc na Carolina la que mes m'agradat a sigut Romanços de Gat, que es la que he fet jo amb na Carla. I la mes divertida la de Adrià. Adeu

    ResponElimina
  4. hola soc na claudia la que mes m´ha agradat a estat la poma i els que u an fet mol be son n´Edu,Victor i n´Alejandro. Adeu som na CLAUDIA


    ResponElimina
  5. Hola soc en Victor el que mes m'agradat a estat un tresor a les butxaques. M'ha donat molta rialla la canço per dormir nines.Adeu.

    ResponElimina
  6. Hola soc en Luca, a mi m'han agradat molt totes les poesies però la de n'Adrian un poquet menys. Esper que el poema que hem preparat n'Ariana.r i jo vos hagi agradat. Ho heu fet molt bè tots! Adeu! Luca.

    ResponElimina
  7. Hola soc na Paula, i el que m'agradat ha estat el de per que els gats miren la lluna i tambe has estat volo bola i el que ma divertit has estat el de l' Adria per que no se ho sabia molt. :)

    ResponElimina
  8. Hola soc en Mauricio la que mes m'agradat a sigut versos infinits la de n'Edu i la mes divertida a sigut canço per dormir nines de n'Adria adeu.

    ResponElimina
  9. Hola soc en Denis ha sigut molt divertit fer la sesio dels poemes tots m´han agradat moltisim i tots m´han fet riure molt.T'han be el que m'ha hagradat molt son el de Edu i i el de en Victor i Rafa.Hadeu Denis.

    ResponElimina
  10. hola soc la mare d´en Denis. volia dir que ha sigut fantástic veure com ho han fet els alumnes de tercer B. Cada un de vosaltres ho heu fet com autèntics professionals!!!enhorabona a tots

    ResponElimina
  11. Hola soc en Alejandro la poesia quemes llarge a figut la de en Rafa i la de en Victor i la mes curte lade vola vola.

    ResponElimina
  12. Hola soc na Ariana.M la poesia que mes m'agradat es el den Edu i el mes divertit es el de en Adrian.
    ADEU.

    ResponElimina
  13. Hola soc en Leo. M'agradat la poesia de n'Alejandro i la de n'Edu la més graciosa.
    Ha sigut la de n'Adrian la més llarga, la den Victor i en Rafa.
    La mes curta ha sigut "Vola Bola". Pero la que més m'agradat ha
    sigut la de Vola Bola perque la em fet tots junts.Tots em fet
    molt de traball. Adeu.

    ResponElimina
  14. Hola soc na Carla el que mes m'agradat es quan em cantat tots junts el que mes ma fet riure es n'Adria adeu !!!!

    ResponElimina
  15. Hola soc n'Edu, el que més m' ha agradat estat Versos Infinits i m'he rigut molt amb Canço per Dormir Nines(no aturava de reirme).Adeuu!

    ResponElimina
  16. Soc en David .El que mes m' agradat ha sigut en Edu i el mes divertit ha sigut n' Adrià

    adeu ¡¡¡

    ResponElimina
  17. Bon dia som Adrià.M'han agradat totes les poesies menys la meva.vola,vola tots u hemfet molt bé.El que mès m'ha agradat ha sigut en de n'Edu,Victor,Alejandro,Leo i en Marc.adeuu!!

    ResponElimina
  18. Hola som n'Ariana Rojas el que ma fet mes grasi ha estat el de n'Adria i als meus pares tanbe el de n'Adria pero en Victori en Rafa nos an agradad mes pero tots i totes u eu fet molt be¡¡¡¡adeu

    ResponElimina
  19. Hola soc n´Arturo, m´ha agradat molt fer poesia.El que més m´ha agradat ha estat vola vola i el segon el que ha fet n´Adria perque s´ha oblidat de la poesia.

    ResponElimina
  20. Hola soc la mare de n'Ariana le poesia que m'ha agradat mes ha estat la de en Victor,Rafa,Edu,,Alejandro,Marc i Leo.Pero tots i totes u eu fet molt bé.Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  21. hola soc na Natalia i a la meva mare li ha gradat molt el de tots i segiu axi moltes gracies

    ResponElimina
  22. Hola soc n Ayla el que mes ma agradat es el den Edu i el que meñs ma agradat es el de na JUDITH.


    ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  23. Hola Soc la Mare de na Natalia y sous uns campeons tots u heu fet molt bé

    ResponElimina
  24. hola soc na judith i sa que menys ma agradat a estat sa den ayla i sa que mes magradat a estat la den edu i la que mes ma donat grasi a estat sa den adria ADEU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Judith no as posat ninguna manyuscula soc n'Ariana Rojas

      Elimina
  25. Hola som na Rut quan me tocava a mi dir la poesia me vaig embullar un poc per que la deiem a la vegada i en Edu ho ha fet molt be.Rut

    ResponElimina
  26. Hola soc en Marc el que mes me a agredat es vola,vola perque tots em
    participat en la poesia i tenbe me agredat es el de pelets i rodones molt bè!!
    a tots. Marc

    ResponElimina
  27. Hola soc Laura.La poesia que mes m'agradat es ``LA LLUNA I ELS ESTELS´´.Bueno a tots enorabona.

    ResponElimina