divendres, 26 d’abril del 2013

SANT JORDI 2013

17 comentaris:

  1. a la meva mare li ha agradat el que em fet jo i en victor adeu soc na carla

    ResponElimina
  2. a la meva mare li a agradat el que em fet jo i en VICTOR se titule l'araña i el sent peus adeu soc n'ha CARLA.

    ResponElimina
  3. Hola, soc en Victor i a la meva mare l'hi agradat adivinanza con lobo i numero
    que han fet n'Ariana i en David itambe l'agradat el nostre.A mi m'agradat
    l'araña y el cien pies.Adeu m'agradat molt totes les poesies.

    ResponElimina
  4. Hola som na Rut m'ha agradat mes quant els nins de 4 anys nos han donat les roses de sant Jordi. Les havien fet ells tots sols. M'han agradat tant les roses.

    ResponElimina
  5. Hola,soc N Ayla lo que mes magradat es fer feina amb els de imfantil de 4 añs i tambe lo que mes ma agradat es que els nins nos benguin a donarnos una FLOR.I a la meba mare li a agradat mes sa tarjata que varem fer perque aquell dia era spacial perque era el aniversari de la meva mare.

    ADEU!!!

    ResponElimina
  6. Hola, som n'Adrià m'ha agradat molt ajudarlis en els nins de quatre anys,tambe les roses que nos han donat.Els nins de quatre anys tambe han fet molt vona feina i molt vola ajuda ,saben molt per els anys i tan patits que son molts espabilats.
    M'ha agradat molt quant nos han donat les roses i son molt amables sobretot divertits.M'ha agradat totes les poesies i mes la noste la de n'Claudia i n'Adrià.Adeu.

    ResponElimina
  7. hola soc na caudia a la meva familia li a agradat moltisi lo que aviem fet amb els petits el dia de sant jordi.la dida de sant jordi comemora la mort de aquest sant,el 23 de abrilde l`any 303.es un dia que tredicionalment a catalunya,es el dia dels enemorats.CLAUDIA

    ResponElimina
  8. Hola sóc na Paula i el que m'ha agradat mes es lo dels petits perqué me vai diverti fent lo de la poesia amb els nins de 4 anys. ADEU

    ResponElimina
  9. hola soc na Judith i vui dir que el dia de sant jordi magrada perque la gent llegeix molt i els homes donen roses i hi ha fires de tots els llibres adeu.

    ResponElimina
  10. Hola soc na Laura m'agradat molt el dia de sant antoni perque amb en Marc varem

    fer un cuadre

    ResponElimina
  11. El dia que Sant Jordi va matar el drac es el dia dels enamorats a Catalunye.
    Les dones li regalen llibres als homos i els homos li regalen flors ales dones.

    ResponElimina
  12. Bon Dia! Sóc n'Edu.
    El dia de Sant Jordi me vaig divertir molt perqué amb els nins de 4 anys m'ho vaig passar molt bé.
    Tots participaven a la il·lustració de la poesia (L'eriçó).
    Jo crec que els nins petits s'ho varen passar molt bé.
    Em vaig impresionar de la rosa.
    Al meu pare l'ha agradat més el de l'eriçó,i a jo el de l'eriçó.
    Adéu!!!

    ResponElimina
  13. Hola Soc na Ariana Montero va ser molt divertit fer el cuadre amb na Natalia i els nins petits ADEU.

    ResponElimina
  14. hola som en rafa i me va agradar molt i varen fer moltes coses

    ResponElimina
  15. Hola sóc n' Arturo m´agradat molt fer activitat amb els nins petits i amb el meu company Edu. Varem fer un ericó que va quedar motl bé.
    La meva mare es va posar molt contenta cuand li vaig regalar la rosa.

    ResponElimina
  16. Hola, Soc en Leo. A la meva mare l´agradat " Adivinanza con lobo i número" i a mi també m´agratadat el que hem fet Na Rut i Jo. I també el de " Una araña y un ciempies". Adeu.

    ResponElimina
  17. Hola soc en David.M'agradat molt fer aquestes activitats del dia de sant Jordi.Adeu!!!

    ResponElimina