dimecres, 25 de maig del 2016

Educació viària 2016

14 comentaris:

  1. Hola, sóm en Darío.
    El que he après a Educació Viària:
    El còdig de circul.lació, les senyals de tràfic, com anar amb la bicicleta pel carrer i que tenc que fer quan sóc vianant.
    El que més m'ha agradat ha sigut fer el circuït i aprendre tot això.
    Ho he trobat molt interessant.
    Fins aviat.
    Salut!

    ResponElimina
  2. Hola sóc Alicia.
    M´agradat molt el circuit i la prova final.
    Ha estat molt divertit.
    He après moltes senyals i com fer-ho quan vaig per el carrer.
    Adeu

    ResponElimina
  3. hola soc enADRIi he aprengut moltisim les senyals lo que he de fer quan tenc que anar a la altre vorera i moltes coses mes de EDUCAÇIÓ VIARIA I JO CREC QUE LO QUE FAREM A PLASTICA SERA MIJOR QUE ANAR AL AQUALAN PERO NO MILLLOR QUE VEURE A VEGGETA777,WILLIREX,FERNANFLOO,RUBIUS...ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    ResponElimina
  4. Hola soc en FRANK BUENO LLO TANBE HE DEMENAT MOLTES DE SEÑALS DE TRAFIC I NO MAN DIT NI UNA QUE CONEIXI ASI QUE NO MA SERVIT DE RES,

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

    ResponElimina
  5. Hola sóc en Joan vidal, la classe d'educació viaria m'ha agradat molt,
    sobretot perquè així quan vaig tot sol en bicicleta o amb els meus pares vaig molt més segur i fent el que els policies de llucmajor m'han ensenyat per exemple: Les senyals de tràfic,les senyals que hem de fer per anar cap a la dreta o a la esquerra...
    Però el que més m'ha agradat ha estat el circuit.
    Adeu.

    ResponElimina
  6. bON DIA SOC NA Cristina i m'ha agradat moltíssim el circuit perquè a jo m' agrada molt anar en bicicleta i també perquè és molt divertit anar en bici. Per una altra part he aprés moltes senyals que ens serveixen per anar amb la bicicleta perquè també és un vehicle sol que és un esport molt bo.
    adeu

    ResponElimina
  7. Hola soc en Dani a estat molt facils els ejercicis aaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  8. Hola soc en Dani a estat molt facils els ejercicis aaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  9. BON DIA SOM EN MARC, EL QUE MÉS L'AGRADAT VA ESSER EL CIRCUIT.
    HE APRES MOLT COM PER EXEMPLE:LES SENYALS DE TRÀFIC, EL QUE HE DE FER PER GIRAR A LA DRETA O A L'ESQUERRA...
    ADEÚÚÚÚÚÚ
    FINS AVIAT

    ResponElimina
  10. Hola som en juan Mulet i m,a agradat molt sa clase de educacio viaria i lo que he apres son algunes señals i lo que mes me ha agradat ha estat el circuit adeu

    ResponElimina
  11. Hola soc na Lucia i lo que mes m'agradat ha estat el circuit .
    El dilluns varen venir els policies i nos varen preparar un examen, un circuit i nos varen explicar les senyals.

    adeuuuuuu
    FINS DILLUNS

    ResponElimina
  12. Hola soc na Lucia i lo que mes m'agradat ha estat el circuit .
    El dilluns varen venir els policies i nos varen preparar un examen, un circuit i nos varen explicar les senyals.

    adeuuuuuu
    FINS DILLUNS

    ResponElimina
  13. Hola soc en Gines.
    Les senyals eren molt facil. Quan vas per el carrer es molt facil de anar.
    El circuit era molt facil.
    El examen era molt facil i aburrit
    adeu.

    ResponElimina
  14. Hola soc en Javi.
    El dilluns va ser un dia que me va agradar molt perqué varem venir els policies.
    Primer nos varem explicar les senyals, despres varem fer un circuit amb bicicletes
    i varem fer les senyals, en el circuit hi abia un puesto on se practicava la a abilitat i per ultin varem fer un examen.

    ResponElimina