dijous, 18 de desembre del 2014

ARRIBA NADAL

13 comentaris:

  1. Hola soc Na Paula,m'agrada el teatre de ingles era molt gracios...Quant varem anar a voure el betlem de Nadal m'va agradar molt...Quant nos varen fer la foto varen tirar espuma l' any pasat tambe varen tirar espuma...Adeu...

    ResponElimina
  2. BON DIA SOC EN JAVI LES FOTOS NOVES ME AN AGRADAD MOLT

    ResponElimina
  3. HOLA SOC N'LUCIA I MAN ENCANTAT LES FOTOS DE NADAL .

    BON NADAL!!!!!!

    ADEUUUUUUUUUUUUUUUU

    ResponElimina
  4. Bon dia, som n'Erik, les fotos que m'han agradat més son les del Betlem. BON NADAL.

    ResponElimina
  5. HOLA SOC GINÉS M'HA AGRADAT LES FOTOS DEL BATLEM

    ResponElimina
  6. Bon dia, sóc dani m'han encantat les fotos del Betlem, tira sa carta de nadal i jugar en el parc, Bones Festes i Bon nadal a tots.

    ResponElimina
  7. Hola soc na Cristina les fotos son super chulas.Bon naaaaadal Joaquin.

    ResponElimina
  8. Hola soc en Joel ses fotos des policia m 'an agradat pero ses de es teatre de english perque era molt grasios BON NADAL A TOTOM

    ResponElimina
  9. Hola som na Julia !!! Bon Nadal a tots
    M'han agradat molt las fotos

    ResponElimina
  10. Las fotos del betlem molts de besos adeu

    ResponElimina
  11. Hola som en Sergi me han agradat ses meves fotos.
    BON NADAL!!!

    ResponElimina
  12. hoa soc en Thomas i me a agradat molt el betlem

    ResponElimina
  13. hola soc en Thomas i me a agradat molt moltisim el Parque adeu THOMAS

    ResponElimina