dijous, 2 d’octubre del 2014

El cicle de l'aigua

10 comentaris:

  1. M'agrada molt aquesta activitat. Sóc en Joaquín.

    ResponElimina
  2. Hola soc na paula m'agrada l'cicle del aigua

    ResponElimina
  3. Hola soc na Lucia m'agrada el cicle del aigua

    ResponElimina
  4. hola soc na Luna i e a agredat molt les activitats

    ResponElimina
  5. hola soc en gines m'agrada l'cicle del aigua

    ResponElimina
  6. hola soc en Frank m'agradad el cicle de l'aigua

    ResponElimina
  7. Hola soc en Gines m'agradat les activitats de multiplicar.

    ResponElimina
  8. Hola soc na Cristina m ha agradat moltisim el cicle del aigua,basos a tots.Cristina.

    ResponElimina
  9. Hola soc en Gines m ha agradat les murtilicar

    ResponElimina
  10. Hola soc en Gines m ha agradat la moxila el joc de catala

    ResponElimina