divendres, 6 de juny del 2014

La Victòria 5 i 6 de juny de 2014

Que ho hem passat de bé...

19 comentaris:

  1. Hola classe som n'Ariana Rojas m' he va agradar molt anar de colonies va estar molt divertit. Adeuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Hola som na Lorena lo que mes m'ha agradat a estat el piragüisme, va ser molt divertit.
    Adeu classe!

    ResponElimina
  3. Hola soy Paqui la mamá de Ariana Rojas. He visto las fotos y por lo que me ha contado Ariana lo habéis pasado muy bien.BESOS PARA TODOS Y HASTA PRONTO ADIÓS ;) :D

    ResponElimina
  4. Hola som en David i en Mauri. El més nos a agradat es la canoa pero, a estat molt divertit tota la escursio¡¡¡ Adeu:D :3

    ResponElimina
  5. Hola,soc na Paula i m' han agradat molt les fotos.
    A les colònies( a la victoria) me ho vaig pasar molt bé.
    Va ser molt divertit pero pujant les escales em vaig cansar molt.
    I lo mes divertit va ser a la platja i a la habitacio.
    el monitor que amb va agrada de tots va ser ari (la senyoreta platano)
    ADEUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

    ResponElimina
  6. Hola soc n`Ayla.Lo mes que m`agradat de les colonis a estat estar amb(Paula,Sandra,Claudia,na Nuria i na Ariana).I tambè na Ari sa (profesora) perquè cuant nos abiem despertat nos a nombrat FRUITES
    jo FRESITA , sa profe PLATANO I NA SANDRA pomelo
    ADEUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

    ResponElimina
  7. Hola me han gustado mucho las fotos. Se nota que lo pasasteis muy bien. Soy la madre de Adrián.Adeu

    ResponElimina
  8. Hola,soc en Leo el que mes m'agradat a sigut lo de buscar colors per tot.També m'agradat fer piraigüa,ballar macarena.El millor asigut estar amb tots.Gracis¡ Adeuuuu.

    ResponElimina
  9. hola a tots i totes soc na Nuria m' agradat molt aquestes colonies i na monitora ari nos va posa noms de fruites yo kiwi,na sandra sandia ,na aila fresita na ariana m pomelo,na paula melon i na claudia naranja jajajajajaja ADEUUUUUU¡¡¡¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. NO HAS PUESTO MALLUSCULAS EN ARI NI EN EL PRINCIPIO NI EN LOS NOMBRES MENOS EL TULLO.A I SOY TONI

      Elimina
    2. A I COLONIAS LLEBA ACCENTO EN LA Ò I ES SA MONITORA I MELÓN TIENE ACCENTO

      Elimina
    3. TONI, TÚ TAMBIÉN HAS HECHO FALTAS. JOAQUÍN

      Elimina
  10. Hola a tots soc na Carla lo que mes m'agradat a estat fer piragüisme , estar amb tots els meus companys i me divertit molt . MOLTES GRASIES JOAQUIN . ADEUUUU!!!!

    ResponElimina
  11. Hola soc na LORENA gracies JOAQUÍN.Per passar le millor colonies del meu ultim any aquí en MALLORCA.AAAAAAADEUUUU.

    ResponElimina
  12. hola soc na Laura . M'ha agradat tot de les colonies . Que bons recorts :)

    ResponElimina
  13. Hola som n`Ariana.m he vist les foto són molt xules m´he descargat totes les fotos de les colónies per tenir un record .
    Va ser molt divertit anar a les colónies . M´ha encantat anar a les colonies amb tu Joaquin.
    AAAADDDDDEEEEEUUUU a tots

    ResponElimina
  14. Hola soc en Mauricio.El que mes m'ha agradat es les fotos de cuan noltros estaben en la canoa enrealitat magraden totes les fotos
    ADEU!!!!!!!!! :D

    ResponElimina
  15. Bon dia me abria agradat anar perquè varou fer moltes coses divertides de na Natalia.

    ResponElimina