dijous, 20 de març del 2014

CAMP D'APRENENTATGE BINIFALDÓ


Binifaldó

7 comentaris:

  1. He vist la foto de el camp d'aprenentatge de Binifaldo.Yo tenc moltissimes ganes d'anar a l'excurciò
    segur que sera molt chuli la excurciò.ADEU.Som n'Adrià

    ResponElimina
  2. He vist la foto de el camp d'aprenentatge de Binifaldo.Yo tenc moltissimes ganes d'anar a l'excurciò
    segur que sera molt chuli la excurciò.ADEU.Som n'Adrià

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo siento lo puse dos veces.ADEU.Som n'Adrià

      Elimina
  3. Hola soc n`Ariana.m la foto era mol bonic tinc gana d´anar a la excursió sera molt divertit adeu.

    ResponElimina
  4. Hola som na Claudia.M'han agradat molt totes les fotos.Per exemple l'excursió a BINIFALDÓ,la BICICLETADA i sobretot el dia del conte de na MAFALDA amb els nins petits.Perquè la nina que em va ajudar va ser n'Ainara, sa meva veinada.ADEUUUUUUUU¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  5. Hola som n'Edu.De totes les fotos que més m'han agradat han estat les de la bicicletada i les de Binifaldó. La millor experiècia va ser l´excursió a Binifaldó perquè na Núria, en Leo, en Luca i jo varem fer un video. La bicicletada també perquè m´agrada anar amb bicicleta.Adéu!

    ResponElimina
  6. Holita sóc en Luca.A mi m´ha agradat la bicicletada perquè és com si feriam una carrera de bici.
    Segur que eren uns 50 o 60 nins i7 o 8 profesors i 10 pares.Hem fet 10Km , 5 de anada i 5 de tornada.
    ADEUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina