dijous, 22 de novembre del 2012

LES MESURES: LONGITUD

BON DIA NINS I NINES DE 3r B!
Aquests dies hem vist la presentació de les mesures. Fins ara hem vist la longitud que és quan ens demanem quina distància hi ha d'un extrem a l'altre. També hem mesurat amb metres i centímetres. Us enrecordeu? Recordau el que varem mesurar de la classe?
Per acabar, hem vist com ho podem fer per passar de una unitat de mesura a l'altra, sobretot com passar de centímetres a metres. Sabeu explicar als vostres familiars com ho fem? Segur que si!
A continuació, us deixem la presentació de les mesures amb la que hem estat treballant tots aquests dies a matemàtiques. Mostrau-la als vostres pares, mares, germans, germanes, coneguts o conegudes. Segur que us ajudarà molt a repassar tot el que hem fet!
No oblideu que els deures són per practicar el que fem a classe i sobretot... per aprendre!! :)
Comentau i demaneu tot el que volgueu, us contestarem tan ràpidament com puguem!!

 

LA MESURA (1)

17 comentaris:

  1. Hola som n' Ariana rojas estic super nerviosa per el examen del DIA 28 adeu. NO FALTEU.

    ResponElimina
  2. Hola soc en victor i jo tambe estic molt nervios. pero tenc ganas de fer el examen.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que tenguis molta sort ADEU.

      Elimina
    2. victor i Alejandro lla vex que tot dos estau super nerviosos com jo som n' Ariana rojas

      Elimina
  3. Hola som n´Alejandro jo tambe estic molt nervios.
    Esper que sigui fàcil, ADEU.

    ResponElimina
  4. ADEU FINS DAMAR!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Moltes grasis per tot ADEU.

    ResponElimina
  6. hola Cristina la mesura era molt interesant lo que mes me agradat a estat lo de la torre eyffel aestat molt interesant adeu sic en Rafa

    ResponElimina
  7. Hola Cristina soc na Carla las mesuras an estat molt fasils i interesants ADEU CRISTINA GUAPA.

    ResponElimina
  8. Cristina tenc por del examen. Tu creus que me surtira be?:Rut

    ResponElimina
  9. Cristina estic super nerviosa per el examen casi que no podre ni dormir som n' Ariana rojas. ADEU fins demar.

    ResponElimina
  10. El examen ha estat molt be estic molt content per aixo adeu cristina soc en david fins dema

    ResponElimina
  11. Som jo el que a fet 9x9=81:Rut

    ResponElimina