dilluns, 28 de maig del 2012

FOTOS COLÒNIES MAIG 2012

11 comentaris:

  1. Hola som n`Alvaro i em varen agradar moltissim les colonies,mai les olvidaré, lo mes divertit va estar el lloc dels indis jajajaja tots estavam cagats però despres un grup de aquesta classe que erem:n`ANDREA,GASTON,CARLA,XISCO,SARA I YO que varem anar a voltar per tota la casa sercabem el numero 3 i no el trobavem però va estar molt divertit.El rocodrom es el que menys em va agradar perque era un poc aburrit,l`orientació va ser una pasada varem trobar una cabra,un nin perdut,això era total jajajaja,la piragua era amb na CAROLINA que ho vaig fer y va ser molt divertit amb el ritme 1 2 1 2 1 2...y banyarnos a la platja també,el tir amb arc no vaig acertar ni una però aixo es per diversió y anar per la muntanya millor no cherrar,duia una sudada.
    petons
    adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu fins demá
    ALVARO

    ResponElimina
  2. Joaquin ya me he donat conte de els fallos que he fet y no i yo no jo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé ÀLVARO i gràcies pel teu comentari!!! Joaquín.

      Elimina
  3. Hola soc na Carla:

    Hola ,m´ha agradat molt les COLÒNIES i sobretot el joc dels *INDIS* , també té rao n´Àlvaro que quasi tots estaven cagats però hi havia un grup que no hi estaven:
    Jo,Andrea, Gastón, Xisco i Sara.I també m´ha va agradar molt el Recodrom, també anar a veure la nostra habitació , jo vaig dormir amb na Claudia, n´ Adelia,na Blanca, na Cristina, na noelia,na lorena de 4tA i de 4tB Jo ,na Yolanda, na Miriam, na Carolina, na Sara i na Zoe. Nos lo varen pasar molt bé i molt més.....

    ADÈU .
    Fins les pròximes Colònies.!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Soc en Raúl.
    No he anat a les colonies peròhe vist es fotos i m'han agradat molt.
    ADEU.

    ResponElimina
  5. Hola soc na Carla:

    Raúl tens fallos en però ho he i en també en adèu

    Adèu

    ResponElimina
  6. Hola soc na Carla:

    Jo també tenc fallos en na noelia , i na lorena

    ResponElimina
    Respostes
    1. Allò important és que vegis les errades. Molt bé, CARLA!!! Joaquín.

      Elimina
  7. Hola a tots soc na Sara m´ha agradat molt anar de colonies sobre tot els jocs el joc que mes me va agradar va esta el joc del indis

    ResponElimina
  8. hola soc Anais molt be fetas les fotos de les colonies esper que poseu molts de comentaris soc de 4b esper que os hagi agradat molt perque costaba car no era molt barat cuidaros besos a todos anonim

    ResponElimina
  9. Bandia cristina som na Carolina i en Mauricio de la classe de 3rB de Joaquin em mirat las mesures i em fet la ficha de las mesures i nos a agradat molt adeu cristina


    ADEU



    ResponElimina