dimecres, 5 d’octubre del 2011

FOTOS FIRA DE LLUCMAJOR

10 comentaris:

  1. Holaaaaaa soy Andrea y os quiero decir lo bien que me lo pase en Llucmajor sobretodo porque iba con mis amigos y porque aprendí mucho, bueno y gracias a Joaquin y a Raquel por llevarnos a estos sitios tan chulis :) adioooos

    ResponElimina
  2. Hola a tots. Ja podeu fer els vostres comentaris sense cap problema. Sinó teniu compte gmail, ho podeu fer com anònim, però recordau posar el vostre nom en el comentari!!! JOAQUÍN.

    ResponElimina
  3. Hola soc n´Alvaro.
    M´ha agradat molt l´excursio a Llucmajor perque hem aprés moltes coses noves i divertides.
    Gràcies

    ResponElimina
  4. Hola soc na Carla

    Lo que mes m´ha agadat de Llucmajor va ser,

    la FIRA. I támbe aquell parc.

    ADEU

    ResponElimina
  5. hola joaquin moltisimes gracies de dumos de excursio mo vaig pasar molt ve!!!! i lo que mes m'agradat a estat la fira de llucmajor adeuuuuu

    ResponElimina
  6. hola!!!!soc na Yolanda
    mo vaig passar molt be!!!
    lo que mes me va agradar va ser la historia den JAUME TERCER
    adeuuuuuu!!!!

    ResponElimina
  7. Hola!!!! Joaquín soc na Sara i m`ha agradat molt anar a Llucmajor perque me lo vaig pasar molt bé i vaig aprendre molt. Adeu a tots!!!!

    ResponElimina
  8. Hola soc en Fran de 5éB esper que os hagradat l'escursio
    que aveis fet.ADEU.

    ResponElimina
  9. SOC NA CARLA¡¡¡

    Hola Joaquín té volia dir una coseta, que casi tots els nins i nines de la classe `posen comentaris anònims sin nom i m´agradaria que no los posaren los que no tenen nom i també els nins de les altres clsses també poen comentaris en el nostro bloc´...
    ADEU¡¡¡¡¡¡¡

    FIN DEMÁ

    ResponElimina
  10. Las fotos de la fira de llucmajor estan molt be i l´ ajuntament per de dins era precios yo m´ ho vaig passar molt be soc n`Anais de 4b

    ResponElimina